Angkor Wat! - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van cambodjareis - WaarBenJij.nu Angkor Wat! - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van cambodjareis - WaarBenJij.nu

Angkor Wat!

Door: Wouter Kattenberg

24 Juli 2014 | Cambodja, Khett Siem Reab

Dag lieve volgers, weer een berichtje uit het o zo mooie Siem Reap, Cambodja. Vandaag was een toeristische dag en we hebben een bezoek gebracht aan Ankor. Het grootse religieuze bouwwerk ter wereld en 1 van de 7 wereldwonderen. Zeker een must see in Cambodja. Nadat een paar uitslapers de geplande vertrek tijd iets verlaat hadden zijn we per tuk tuk vertrokken naar de eerste tempel, Ankor Wat. Na een aantal uren rondgelopen te hebben in deze geweldig mooie bouwwerken tussen horden Chinezen, Japanners en Koreanen zijn we weer terug gegaan naar het hotel. Daar bleken een aantal mensen waaronder ik zelf een beetje ziek te zijn en is die helft gaan slapen en de andere helft is olifant gaan rijden. Naar hun eigen zeggen een geweldige ervaring. Na het eten nog een lekkere massage en dan snel slapen. Morgen is het weer vroeg dag want dan vertrekken we naar Preah Vihear city. Om daar een English camp te organiseren voor 80 inheemse kinderen. Wens ons succes! Groeten Wouter en de rest.