Daggien noar de karke! - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van cambodjareis - WaarBenJij.nu Daggien noar de karke! - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van cambodjareis - WaarBenJij.nu

Daggien noar de karke!

21 Juli 2014 | Cambodja, Khett Siem Reab

Beste volgers
Op zondag gingen wij als groep naar de cambodjaanse kerk toe waar we de zondags school deden.Dat was ook voor ons een mooie ervaring nadat de dienst was afgelopen zijn we gaan koffie drinken met een paar mensen van de kerk. Nadat de koffie op was zijn we gaan eten bij het Tonle Sap Restaurant waar een heel buffet voor ons klaar stond. Tijdens het buffet hebben we veel nieuwe gerechten geprobeerd. Toen we terug waren in de hotel hebben we nog een beetje gezwommen. Om 4uur stapten we in de pickup om naar de Internationale kerk toen te gaan: de CFSR. Hier heeft Erik een mooie dienst gepreekt. Daar hebben we zendelingen ontmoet uit verschillende denominatie. Na dr diensy zijn met een paar zendelingen naar een mexicaanse restaurant. Hierna is de groep gesplitst waarbij de mensen met diarree door zijn gegaan naar het hotel en een klein groepje naar de stad is gegaan. Al met al was het een leuke dag

Groeten Timo en de rest.