We zijn in Cambodja! - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van cambodjareis - WaarBenJij.nu We zijn in Cambodja! - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van cambodjareis - WaarBenJij.nu

We zijn in Cambodja!

Door: Kim

19 Juli 2014 | Cambodja, Khett Siem Reab

Hallo beste lezers!

Hier is het eerste reisverslag!

Na een lange reis zijn we gisteravond aangekomen in het hotel! Als eerst 12 uur in het vliegtuig naar Bangkok. Om vervolgens direct door te gaan in een busje naar de grens van Thailand en Cambodja te gaan!

Eenmaal aangekomen bij de grens moesten we lopend de grens over. Dus wij allemaal met onze koffers in de hitte die kant op! Overal formuliertjes invullen en weer een stukje verder naar het volgende loketje om daar vervolgens weer je gegevens in te vullen... wat er allemaal mee gebeurde..? We weten het niet!

Toen we over de grens waren moesten we nog een klein stukje lopen en daar kwamen een aantal mensen van de gemeente ons ophalen met een pickup truck! Alle bagage erin plus onszelf en dan richting Siem Reap! 2 uur te gaan nog!

Aan het einde van de middag kwamen we bij het hotel aan! Iedereen heeft zijn of haar kamer opgezocht en is even gaan zwemmen of uitrusten. Daarna is iedereen gauw gaan slapen! om lekker uit te rusten voor de tweede dag!

De tweede dag was een vrije dag! We hebben een voetbalwedstrijd gedaan tegen de jeugd van de gemeente... laten we het maar niet over de uitslag hebben...haha. De warmte werkte ons tegen zeggen we maar haha! (Vanavond revanche...met een goede tactiek...) nu even lekker eten..! Tot de volgende!
Groetjes Kim, en de rest natuurlijk!a